הזדמנויות השקעה

יזמים ואנשי עסקים מחפשים כל העת הזדמנויות השקעה. רבים מהם הינם כבר אנשי עסקים פעילים משופשפים היודעים לזהות עסק מבטיח בתחילת דרכו, או עסק מדשדש שאינו מנוהל היטב ומחירו זול וכדומה. יש אנשי עסקים שעושים צעדיהם הראשנים בתחום אשר חושבים שקבלת זיכיון של מותג ידוע היא הזדמנות שלא כדאי לוותר עליה, וכן הלאה. אין זה משנה נסיבות רכישת עסק כזה, מה שחשוב הוא שיש לבדוק היטב את מצבו הכללי ובמיוחד, הפיננסי כדי להבטיח רכישה מוצלחת.

הבדיקות חייבות לכלול בחינת מסמכים כלכליים שונים ובין היתר: דו"חות כספיים מבוקרים, דפי בנק עם תזרימי כספים, מידע על התחייבויות קיימות או הכנסות צפויות, מידע על מצבו הארגוני, קבלת רשימת לקוחות ומסמכים רלוונטיים אחרים. כל אלו ישפכו אור על מצבו ויסייעו להערכה לגבי הסכום הנדרש לגביו. המוכר אמור לנהוג בשקיפות ולספק מידע נכון גם כי, במקרים רבים, מבצעים הרוכשים הצלבת מידע ממקורות אחרים. במידה וכל הנתונים הנבדקים תקינים והרוכש אכן מעוניין ברכישה יתחיל משא ומתן ענייני.

קורס השקעות נדל"ן הוא קורס מרתק. במסגרת הקורס תכירו כמה עקרונות מפתח של יזמות. תלמד כיצד לזהות הזדמנויות וסיכונים, לפתח את התוכנית שלך ולבצע את האסטרטגיה שלך. כמו כן, תקבל הבנה של החשיבות של ניהול תזרים מזומנים, אוריינות פיננסית ותכנון עסקי בסיסי. בין אם אתם מחפשים הופעה צדדית או קריירה במשרה מלאה – זה הקורס בשבילך.

ברגע שמגיעים לעמק השווה לגבי הסכום הנדרש והתנאים הנלווים אליו אזי יהיה צורך בהכנת הסכם מסודר בו יפורטו כל ההסכמות שהושגו. כן, יצוינו בו הפרות ושיפוי עליהם, דרכי העברת העסק, תנאי תשלום ופרטים חשובים אחרים. תנאי חשוב, שלרוב מעמיד הרוכש, הוא במקרה של רכישת עסק פעיל. הוא יבקש ליווי של הבעלים הקיימים לתקופת מה עד שילמד את כל רזי העסק. לרוב, יש הסכמה למהלך כזה. הזדמנויות השקעה, כשמן כן הן, יכולות להביא רווח רב ו/או עסק טוב שישדרג מעמדו של הרוכש. רצוי שתחילת הדרך תיעשה היטב. מומלץ מאוד לקבל לייעוץ וליווי של מומחים כלכליים ומשפטיים המנוסים במכירות ורכישות של עסקים פעילים.

הסדנאות שלנו