זכיינות בתי קפה

שוק בתי הקפה מגלגל מיליארדי שקלים בכל שנה. למרות כל הסיכונים העסקיים הגבוהים באופן יחסי לתחומים אחרים, שוק זה עדיין מראה צמיחה של עשרות אחוזים בשנים האחרונות וזהו נתון משמעותי עבור תחום זכיינות בתי קפה שהינו חלק בלתי נפרד משוק זה. בתי קפה הפכו כבר מזמן להוואי תרבותי עבור צעירים ומבוגרים כאחד. יחד עם זאת שהם כבר אינם מקום לשתיית קפה ועוגה בלבד, הרשתות השונות מעמידות לרשות הלקוחות שלהן גם תפריט אוכל עשיר ומגוון, בכל רשת על פי אופייה. זכיינות אוכל וזכיינות מסעדות זהו תחום עשיר ומשגשג.

זכיינות לבתי קפה הוא תחום בצמיחה כלכלית עולמית

דרישת הלקוחות לקפה איכותי מראה עלייה נכרת כמו גם צריכתו על ידם. תחום זה הינו בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בתחום המזון בארץ בפרט ובעולם בכלל. חשוב לדעת כי רב קהל הלקוחות בתחום הקפה, פונה אל הרשתות השונות אשר לכל אחת מהן קהל לקוחות נאמן משלה. נכונה העובדה שבהחלט קיימים סיכונים מסוימים בפתיחת בית קפה כזכיין של רשת, אך סיכונים אלו קיימים גם בפתיחתו של כל בית קפה פרטי אחר, או בכל תחום עסקי לצורך העניין. לצד הסיכונים קיימים גם סיכויים גבוהים להצלחה. זכיינות בתי קפה מפיקה עבור יזמים רבים רווחים גבוהים וקהל לקוחות נאמן, המגיע כחלק בלתי נפרד עם השימוש בשמן הטוב של רשתות בתי הקפה בארץ ובעולם.

מומלץ לשבת עם יועצים מקצועיים על כוס קפה

לכל רשת בתי קפה בארץ קיימים עשרות סניפי זכיינות בכל הארץ. סניפים אלו הוקמו בעזרתן של חברות המתמחות בתחום זכיינות בתי קפה והקמת רשת זכיינות. לכן מומלץ עבור כל יזם לבצע את תהליך הרכישה וכן לקבל את כל הליווי המקצועי דרכן על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה .

הסדנאות שלנו