זכיינות גלידה

אחד הממתקים הפופולאריים בקיץ הוא הגלידה ורבים אוהבים ללקק אותה בחופי הים, בטיילות, בקניונים ובעצם כמעט בכל מקום. צריכת הגלידה בישראל עולה באופן קבוע לאורך השנים ורבים קונים אותה גם בחורף. אלו הן סיבות מספיק טובות להיכנס לעסקי מכירת גלידה. אחת הדרכים הטובות היא באמצעות רכישת זיכיון של יצרנית גלידה בעלת מוניטין. קבלת זכיינות גלידה עשויה לספק מכירות, הכנסות ורווחים כבר בשלבים הראשונים לפתיחת הסניף, וזוהי סיבה נהדרת לשאוף לקבלתה. זכיינות מזון מהיר היא פופלרית מאוד בישראל.

שיטת הזכיינות מאפשרת לשני הצדדים להרוויח כסף. הזכיין משלם סכום כסף חד פעמי שאיננו מוחזר תמורת קבלת הזיכיון. בנוסף, הוא משלם שני סכומים חודשיים. אחד קבוע עבור שירותי פרסום וליווי עסקי, והשני, תמלוגים הנגזרים מההכנסות החודשיות או על פי מדד מוסכם אחר. בנוסף, הוא מתחייב לרכוש את המוצרים מהרשת, וכן, לנהל את הסניף על פי מדיניותה. כמובן, שתהיינה התאמות בהתאם למיקום הסניף ולצרכי הלקוחות.

הרשת עצמה מעניקה ליווי מקיף הכולל, בין היתר, הדרכה והשתלמות שעשויה להיות באחד מסניפי הרשת. היא מעניקה את שמה והמוניטין שלה לזכיין. היא מקבלת תשלומים קבועים ואיננה נדרשת לניהול סניף מסיבי ושוחק. סניפי רשת מוכרת מבוקשים על ידי קניונים אשר רואים בהם חנויות עוגן המושכות קהל. כך ייהנה כל זכיין מלקוחות מושבעים של רשת הגלידות, ובנוסף, מקהל מזדמן המגיע לקניון או לאזור הומה קהל אחר. הניסיון מלמד כי סניף זכיינות שמנוהל היטב מרוויח היטב, וכך, שני הצדדים יוצאים נשכרים. כל זכיין חייב לדעת כי מדובר גם בהשקעות נוספות של הקמת הסניף, רכישת חומרי גלם ועוד וחייב לשריין את הסכומים לכך. בנוסף, מדובר על פתיחת עסק לכל דבר על כל המשתמע ממנו. מומלץ להיעזר במומחה לנושא בעת עריכת הסכם הזכיינות. אם אתם זקוקים לייעוץ אסטרטגי לעסק, פנו עוד היום לקובי לופו.

הסדנאות שלנו