זכיינות למסירה – דרושים זכיינים

אנשים הרוצים להיכנס לתחום העסקים מחפשים דרכים שונות לעשות זאת. אחת הטובות, והיחסית קלות, היא לקבל זכיינות של רשת מובילה. צריך לציין, כי מומלץ לכל אחד להבין בתחום בו הוא רוצה לפעול עסקית. ניסיון יכול להגיע מלימוד עיוני אבל גם ובעיקר מהתנסות מעשית כשכיר, כמנהל ועוד. בלעדי ניסיון קודם רציני רב הסיכוי רב לכישלון וחבל לבזבז זמן, כסף, עצבים וכדומה אשר יגרמו לעגמת נפש רבה. לרשות המתעניינים ניתן למצוא עסקי זכיינות בתחומי בתי קפה, הסעדה, רפואה, ביגוד והנעלה, מוצרי צריכה ועוד.

מצד שני יש רשתות אשר מעוניינות שחלק מהסניפים ינוהלו על ידי זכיינים. היתרון עבורם ברור. הניהול השוטף לא מכביד עליהם, הסניף מתנהל בהתאם לדרישותיהם עם שינויים מזעריים התואמים את אופי הסביבה בה הוא ממוקם. הם מרוויחים מתמלוגים, מתשלום חודשי עבור שירות שהם מספקים עבור פרסום וייעוץ. רווח נוסף מגיע ממכירת המוצרים שלהם, וכמובן, שהם מקבלים סכום ראשוני וחד פעמי שלא מוחזר תמורת מסירת הזיכיון. אי לכך, רשתות אלו יפרסמו אצל מתווכים העוסקים בתחום או באמצעי תקשורת אחרים מודעה שכותרתה תהיה  – דרושים זכיינים. מחפשים עסק זכיינות? מעוניינים לדעת איך להיות זכיין ? פנו אלינו.

זכיין חייב לדעת שקבלת זכיינות כרוכה בהקמת עסק לכל דבר. בחירת המקום נעשית, אמנם, על ידי הרשת ויש בזה יתרון מסוים היות וקניונים רוצים שייפתחו במקומותיהם סניפים של רשתות מובילות אשר ישמשו כחנויות עוגן. יחד עם זאת, הזכיין הוא זה שמשקיע בשיפוץ ועיצוב המקום, רוכש את הציוד ואת חומרי הגלם. מקים תשתית חשבונאית וניהולית, בוחר את כוח האדם ועוד. מומלץ לו להיעזר ביועצים כלכליים ועסקיים המתמחים בתחום של זכיינות למסירה ובנושאים עסקיים ופיננסיים נוספים הקשורים אליה. כך, הוא יוכל להתנהל בצורה נכונה בשלבים הראשונים לפתיחת העסק וגם לאחר מכן. אם אתם מתעניינים בזכיינות למכירה או זכיינות למסירה, תנו לנו לעזור לכם.

הסדנאות שלנו