זכיינות לרשתות

בפני כל יזם המעוניין להקים עסק חדש, קיימת האפשרות לרכוש זכיינות מרשתות שונות כגון: רשתות מזון, רשתות ביגוד והנעלה- זכיינות אופנה, רשתות קוסמטיקה וכד'. היתרון העיקרי שבפתיחת עסק חדש באמצעות זכיינות הוא קבלת השם והמוניטין של הרשת כבר מהיום הראשון של הפתיחה. בתמורה לכך משלם הזכיין לרשת "דמי זיכיון" עבור האפשרות להשתמש בידע ובשם שלה. בנוסף לכך על היזם יהיה לעמוד בסטנדרטים מסוימים אשר כל רשת מציבה ולעבוד על פי הנהלים שהרשת מגדירה.

רכישת זכיינות מרשתות

יזם חדש המעוניין לפתוח עסק כלשהו יידרש לערוך תחילה סקר שוק אשר יכלול ברורים בנוגע, למצב השוק, מה יהיה המיקום האידאלי עבור העסק, כיצד ינהל את צוות העובדים שיגייס וכיצד יכשיר אותם לעבודה, כיצד לפנות ללקוחות הפוטנציאלים של העסק ועוד.  בחירה באופציה של רכישת זכיינות לרשתות מעניקה ליזם יתרונות רבים בתחומים אלו. כל רשת מעמידה לרשותו של היזם את האמצעים הדרושים לניהול העסק. הרשת תעניק שירותי ליווי מקצועיים, הדרכות מקצועיות, תקשר אותו עם ספקים איכותיים ואמינים, תפנה אותו לחנויות המתאימות לצורך רכישת ציוד וריהוט במחירים מיוחדים, אשר רק רשתות יכולות להשיג ועוד. אלו הם יתרונות משמעותיים ביותר עבור פתיחת עסק חדש והם יקרים מפז. יתרונות אלו מעניקים ליזם את האפשרות להפיק רווחים מהעסק החדש במהירות גדולה יחסית.

זכיינות היא נקודת זינוק מצוינת עבור עסק חדש

רכישת זכיינות לרשתות מעניקה לכל יזם נקודת פתיחה חזקה מאוד עבור העסק החדש שלו. נקודת פתיחה זו לא קיימת עבור עסקים עצמאיים חדשים שאינם דרך זכיינות. רב קהלי הלקוחות יעדיפו לקנות מוצרים ממותגים המוכרים להם, ודעתם לגבי המוצרים כבר מגובשת. זיכיון מעניק ליזם עסק חדש לחלוטין אך מוכר ללקוחות פוטנציאליים וזהו יתרון אדיר. אם אתם מעוניינים ברכישת זיכיון או בהקמת רשת זכיינות פנו אלינו ואנחנו נעזור לכם להשיג את המיטב.

הסדנאות שלנו