זכיינות סודוך

סודוך היא רשת מסעדות לממכר סנדביצ'ים וטוסטים המבססים על מיני בשרים כשרים. לרשת סניפים רבים ברחבי הארץ אשר נמצאים בבעלותה, ובנוסף, סניפים אותם היא מוסרת בזכיינות. קבלת זכיינות סודוך מתאפשרת בתנאים עליהם מתחייב היזם החפץ בכך. הוא משלם תמורת קבלתה סכום כסף ראשוני שאינו מוחזר. ובנוסף, שני סכומים חודשיים. הראשון קבוע והוא עבור שירותי פרסום וליווי של הרשת, והשני תמלוגים הנקבעים על פי אחוזים מהמחזור או על פי קריטריונים אחרים. בנוסף, הוא מתחייב לרכוש את המוצרים מהרשת ולנהל את הסניף על פי מדיניותה.

הרשת עצמה מלווה את הזכיין מתחילת דרכו. היא עורכת לו השתלמות באחד מסניפיה על מנת להכשירו לנהל סניף היטב. בנוסף, מייעצת ומלווה. לאנשי עסקים בתחילת דרכם הליווי והסידור הזה נוחים מאוד, ובנוסף, הם זוכים למכור ולהרוויח כבר בהתחלה. יתרון אדיר נוסף הוא שהסניפים ממוקמים במקומות הומי אדם כך, שמגיעים אליה גם לקוחות מזדמנים. הנהלות קניונים רבות מעדיפות חנויות ממותגות כאלו מאחר והן משמשות חנויות עוגן. הרשת עצמה נהנית מכספים הנכנסים לקופתה מבלי להיות מעורבת בניהול סניף מתיש. הניסיון מלמד כי זכיינות סודוך מצליחה להכניס רווחים נאים לשני הצדדים.

זכיין חייב לדעת כי קבלת הסניף משמעותה ניהול עסק עצמאי על כל המשתמע מכך. הוא מתחייב לעבודה קשה, להעסקת עובדים, לניהול חשבונות ודיווח לרשויות המס ועוד. בנוסף, יהיו לו הוצאות כספיות נוספות כמו: שיפוץ והקמת הסניף, רכישת ציוד וחומרי גלם, דמי שכירות ועוד. יחד עם זאת, ניהול טוב יביא להצלחה ולעליית ערך הסניף, כך שתמיד יהיה ניתן למכור זכיינות סודוך הלאה וליהנות מההכנסות. מומלץ להיעזר במומחים כלכליים ומשפטיים היכולים לייעץ, ללוות ואף להוביל את כל התהליך עבור הזכיין. הם יצליחו להשיג עבורו הקלות רבות.

הסדנאות שלנו