זכיינות רולדין

רשת רולדין הינה רשת קונדיטוריות ובתי קפה ידועה ומובילה בישראל. ברשותה סניפים רבים ברחבי הארץ וקהל לקוחות קבוע ונאמן. חלק מהסניפים מנוהלים ישירות על ידיה וחלק אחר הינו בבעלות זכיינים אשר עובדים עימה בשיתוף פעולה ותחת ההנחיות שלה. ניתן לקבל זכיינות רולדין בשתי דרכים עיקריות. לקבל אחת הנפתחת  במקום חדש או לרכוש אחת כזאת מזכיין אשר רוצה למכור אותה מסיבותיו הוא. יש הבדל משמעותי בין שתי האופציות. היתרונות והחסרונות נובעים מהשוני בקבלת מקום מסודר או אחר שצריך לפתח אותו מהיסוד. רוב האנשים שרוצים להקים זכיינות, לא יודעים כמה עולה זכיינות וכמה הם צריכים להשקיע.

בכל מקרה, שיטת הזכיינות עובדת כך. הזכיין מקבל לידיו אפשרות למכור מוצרים של מותג בעל שם. בנוסף, הוא מקבל הדרכה וליווי צמוד מרולדין בראשית הדרך ובהמשכה. בתמורה הוא משלם לה (או לזכיין אחר המפנה מקומו) סכום כסף חד פעמי שאיננו מוחזר. בנוסף, הוא משלם סכום כסף חודשי כתמלוגים הסכום נקבע על פי אחוזים ממחזור הכספים החודשי. כמו כן, הוא חייב לרכוש  מהרשת את העוגות ויתר המוצרים. המודל העסקי עובד נהדר, וכאשר  הסניף ממוקם במקום טוב ומנוהל היטב אזי הוא מניב רווחים נאים לבעליו. כך שני הצדדים לעסקה נהנים.

לקבלת זכיינות רולדין יש יתרון נוסף. הרשת בוחרת את סניפיה במקומות הומי אדם. למעשה, קניונים ומרכזים מסחריים רוצים להשכיר שטחים לרשתות בעלות מוניטין. סניפיהן משמשים חנויות עוגן ומושכות קהל לקוחות שבוי. זכיין חדש שלא היה בעברו איש עסקים צריך לדעת כי הוא אמור להיכנס לעולם העסקי על כל המשתמע מכך. הוא מממן בכספו את הקמת הסניף ועיצובו, את רכישת הציוד, חומרי הגלם ופריטים אחרים נדרשים. הוא בוחר את העובדים, משלם משכורותיהם ומנהל אותם, ובנוסף, חייב לנהל מערכת חשבונות מסודרת בהתאם לחוק. מומלץ להיעזר ביועץ עסקי המתמחה בנושאי זכיינות. אם אתם מתעניינים בהקמת זכיינות בישראל צרו איתנו קשר לקבלת עזרה.

הסדנאות שלנו