זכיינות שילב

שילב הינה רשת מובילה בישראל למכירת מוצרים לתינוקות ופעוטות בשנים הראשונות לחייהם. היא הראשונה שהכניסה את הקונספט של הזמנת מוצרים לפני הלידה וקבלתם לאחריה עד הבית. הקונספט תפס היטב והיווה בסיס אדיר להצלחתה ולשגשוגה. בבעלותה סניפים רבים באזורים רבים בישראל אבל היא מוסרת גם רבים אחרים בזיכיון. המותג שלה נחשב לחזק ביותר ויש לה קהל לקוחות גדול ומושבע. זאת אחת הסיבות שבגללן אנשי עסקים רבים מעוניינים להיות זכיינים שלה. אחד היתרונות האדירים להם הם זוכים הוא ביכולת למכור מוצרים כבר בראשית הדרך ולהרוויח.

קבלת זכיינות שילב מותנית במספר תנאים. הזכיין משלם לרשת סכום ראשוני וחד פעמי שאיננו מוחזר, ובנוסף, שני סכומים נוספים. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים על פי מחזורי מכירות או קריטריונים אחרים, כמו כן, סכום קבוע עבור פרסום, שירות וליווי עסקי. הוא חייב לנהל את הסניף על פי מדיניות הרשת ולרכוש מוצרים ממנה. שילב זוכה ביתרונות משלה. היא מרוויחה מתשלומים כספיים חד פעמיים ושוטפים, ומורידה מעל עצמה את כל נושא הניהול השוטף המעיק.

הרשת מספקת את הידע, מדריכה את הזכיינים ומעבירה להם השתלמות באחד מסניפיה, כך, שכל מועמד נכנס לניהול כאשר הוא מוכן למשימות. יחד עם זאת, הוא חייב לדעת כי מדובר על ניהול עסק לכל דבר ועניין. ובין היתר: שעות ניהול ארוכות ועבודה מסיבית, העסקת עובדים, ניהול מערכות חשבונות וכדומה. סניפי שילב ממוקמים בקניונים מובילים ובמקומות אסטרטגיים אחרים הגורמים להגדלת כמות הלקוחות המזדמנים. במקרים רבים, הנהלות קניונים מבקשות אותם על מנת שישמשו חנויות עוגן. הניסיון מלמד, כי סניפי שילב המנוהלים היטב מכניסים רווח רב לבעליהם ולרשת עצמה. מומלץ להיעזר ביועצים כלכליים המתמחים בתחום. הם יסייעו במשא ומתן והכנת הסכם מול הרשת.

הסדנאות שלנו