זכיינות תחנות דלק

לפרטים מלאים ולהשארת פרטים בנוגע לזכיינות תחנות דלק וחנויות נוחות לחצו כאן

זכיינות תחנות דלק הוא תחום מאתגר אך יחד עם זאת, זהו תחום בעל יתרונות רבים אשר יכול להקל במידה רבה על יזמים חדשים ומאפשר להם להקים עסק חדש בעל פוטנציאל רב, עם סיכונים קטנים יחסית. כל חברות הדלק בארץ הן חברות גדולות, רווחיות ומצליחות ולראייה הרי שכולנו מכירים את כל חברות הדלק בארץ. דלק הוא מוצר מבוקש בכל עת וצריכתו אינה תלויה בדבר. כל בעלי הרכבים צורכים דלק באופן קבוע, ואין משמעות בתחום זה לסוגי לקוחות וכד'. זכיינות לתחת דלק מהווה הזדמנות עסקית מצוינת עבור יזמים חדשים המחפשים לפתוח עסק חדש, בתחום מאתגר ולבצע השקעה בעלת סיכון קטן מאוד.

הזדמנות עסקית

כיצד רוכשים זכיינות לתחנת דלק?

כמו בכל תחומי הזכיינות הקיימים, גם זכיינות תחנות דלק תתחיל מהבעת רצון משותף של היזם והרשת להתקשר יחד. זיכיון לתחנת דלק יכול להיות משתלם במיוחד.  ניתן לפנות לחברות באופן ישיר, אך זהו אינו צעד מומלץ. כאשר יזם מעוניין להיות זכיין של סניף תחנת דלק, מוטב שיפנה לחברה מקצועית בתחום היזמות לצורך קבלת סיוע, מקצועי, משפטי ועסקי. כל רשת מבצעת בדיקות מקיפות אודות כל יזם חדש, על מנת לבדוק את רמת היכולת והרצינות שלו. חשוב לקבל כלים מקצועיים בכל הנוגע לניהול ודרכים לגיוס משאבים בכדי להציגם בפני הרשת. במידה ושני הצדדים, הרשת והיזם נמצאו כמתאימים לצורך שיתוף פעולה, ייחתם ביניהם הסכם זכיינות, שנערך על ידי עורכי דין מסחריים המתמחים בתחום הזכיינות. לכן גם במעמד חתימת הסכם זה, שיש לציין כי הוא מורכב וסבוך, חשוב לקבל סיוע משפטי מאת חברה מקצועית. הסכם זה למעשה יגדיר את כל מערכת היחסים העסקית בין הזכיין לרשת, מבחינת החובות והזכויות אשר יחולו על שני הצדדים, אחד כלפי השני.

מדוע כדאי לרכוש זכיינות לתחת דלק?

לרכישת זכיינות לתחנת דלק יתרונות רבים והיא מהווה הזדמנות עסקית אדירה. כל בעל רכב בארץ ובעולם, משתמשים ברכבם על בסיס יומיומי ודלק הוא מוצר שנצרך על ידם באופן קבוע. צריכת הדלק היא קבוע ורבה ומהווה צורך בסיסי עבור חלק נרחב מאוד של האוכלוסייה. אמנם מדובר בשוק תחרותי בארץ, פי שהוא תחרותי בכל העולם, אך הוא מהווה הזדמנות מאתגרת עם פוטנציאל גדול מאוד להתפתחות והצלחה. הכוונה בתחום מאתגר היא קשורה בעיקר לתחרות במחירי הדלק. יחד עם זאת כל חברות הדלק בארץ הן חברות ידועות ומוכרות לכל הציבור, אפילו לאלו שאינם בעלי רכבים. כאשר יזם רוכש את הזכות להיות זכיין של תחנת דלק, הוא גם רוכש לעצמו באופן אוטומטי קהל לקוחות גדול ונאמן של הרשת ובכך הוא מבטיח לעצמו קהל לקוחות קבוע אשר ירכוש את שרותיו על בסיס יומיומי. זהו יתרון משמעותי ביותר שאינו קיים בתחומים מסחריים רבים אחרים.

 

 

 

 

 

 

הסדנאות שלנו