זכיינות תמנון

תמנון נחשבת לרשת ביגוד מובילה בישראל, יש בבעלותה סניפים רבים, וכן, זכיינים בכל אזורי ארץ. הרשת מתפתחת ומחפשת כל העת זכיינים נוספים אשר מעוניינים בשיטת התקשרות זאת. עבור אנשי עסקים בתחילת דרכם זוהי דרך טובה מאוד להיכנס לעולם העסקים המורכב. יש לכך מספר יתרונות. הראשון הוא קבלת מותג מוכר, במקרה הזה ביגוד, אותו ניתן למכור כבר בראשית הפעילות. השני הוא, כמובן, ליווי עסקי וייעוץ צמוד. כל זכיין זוכה להשתלם מקרוב באחת מחנויות החברה ולומד את כל סודות המקצוע. כאשר הוא פותח את סניפו הראשון הוא כבר משופשף היטב והתנהלותו הופכת לקלה יותר.

תמורת זכיינות תמנון משלם הזכיין לרשת סכום חד פעמי שלא מוחזר. בנוסף, הוא אמור להעביר מדי חודש שני תשלומים. האחד הוא תמלוגים מההכנסות החודשיות שלו הנקבעים על ידי אחוזים ממחזור הכספים החודשי, וסכום קבוע עבור פרסום, שירותים וליווי שוטף. כמו כן, הוא מתחייב לעבוד על פי הנחיותיה ולרכוש את הבגדים ממנה. הניסיון מלמד, כי סניף המנוהל היטב מכניס לבעליו רווחים נאים. החברה עצמה נהנית מהכנסות וכך שני הפרטנרים נהנים. בנוסף, הרשת פטורה ממאמצי ניהול שוטף שוחקים.

כל יזם חייב לדעת כי סניף זכיינות תמנון מחייב ניהול עסק על כל המשתמע ממנו. מדובר בהשקעת כספים נוספים בעיצוב ושיפוץ, בדמי שכירות, ברכישת ציוד וכדומה. יש להעסיק עובדים, לקיים מערכת הנהלת חשבונות, לדווח לרשויות המס ועוד. תמנון מספקת יתרון אדיר נוסף. כל סניף שלה ממוקם במקום הומה קהל. הנהלות קניונים מעדיפות את חנויותיה ושל מותגים אחרים על פני חנויות שאינן ידועות על מנת שישמשו חנויות עוגן לקניון עצמו. כך, נהנה הבעלים מלקוחות מזדמנים נוספים. מומלץ להיעזר במומחים ויועצים כלכליים המתמחים בנושא הזכיינות.

הסדנאות שלנו