זכיינות kfc

קנטקי פרייד צ'יקן היא רשת מזון מהיר שמתמקדת בעוף מטוגן. הרשת מחפשת זכיינים לייסוד סניפים באזורים שונים בארץ. קבלת זכיינות KFC מותנית במספר תנאים בסיסיים. הזכיין משלם לרשת סכום כסף ראשוני שאיננו מוחזר. בנוסף, שני סכומים חודשיים. האחד הוא תמלוגים הנקבעים על פי מחזור מכירות או על פי קריטריונים אחרים הנקבעים במשותף, והשני הוא סכום קבוע עבור שירותי פרסום, ליווי, ייעוץ וכדומה. בנוסף, מתחייב הזכיין לרכוש מוצרים מהחברה ולנהל את הסניף על פי מדיניותה.

תנאים אלו קורצים לאנשי עסקים רבים האוהבים לעבוד בדרך זאת, ובמיוחד, לאנשי עסקים מתחילים שמקבלים ליווי המכניס אותם בצורה חלקה לתחום. הם מקבלים לידיהם מזון ממותג שיש לו קהל קבוע ומושבע, כך, שהמכירות יכולות להגיע כבר בראשית הדרך. יתרון חשוב נוסף הוא שהסניפים של הרשת ממוקמים במקומות הומי קהל ובקניונים ידועים, כך, שגם לקוחות מזדמנים רבים יכולים להיכנס. תיירים רבים מחו"ל מכירים את הרשת ועשויים להיכנס אליה. כך שהמכירות והרווח מגיעים ממקורות שונים. אלו תנאי פתיחה טובים מהם ניתן לצמוח הלאה.

זכיין חייב לדעת כי מדובר על ניהול עסק לכל דבר. הוא יהיה חייב להשקיע כספים רבים נוספים בשכירת המקום, עיצובו ושיפוצו. בנוסף, יהיה עליו לנהל את כל העניינים באופן שוטף, כולל העסקת עובדים, ניהול מערכת חשבונאית, דיווח לרשויות המס ועוד. כלומר: יהיה עליו להקדיש זמן רב לעסק ועליו מוכן לכך פיזית, נפשית ומבחינה פיננסית. הצלחה תביא לכך שערך הסניף יעלה ותמיד הוא יוכל למכור את הזיכיון הלאה ברווח – אם, כמובן, ירצה בכך. מומלץ לקבל ייעוץ וליווי מיועצים כלכליים, משפטנים ומומחים אחרים המכירים את עולם הזכיינות מקרוב. הם יכולים לסייע בייעוץ, במשא ומתן, בהכנת ההסכם, ברישום ועוד. כמשתעניינים בהסכם זכיינות, יש לפנות למומחה בתחום הזכיינות.

הסדנאות שלנו