חברות ייעוץ אסטרטגי בישראל

מנהלי עסקים רבים זקוקים לייעוץ עסקי בנסיבות שונות. ייעוץ כזה יכול להידרש במהלך הפעילות השוטפת אבל במיוחד כאשר העסק נקלע לקשיים, כאשר מחפשים דרכים להתמודדות מול יריבים עסקים, בעת שמבקשים להכניס מוצר או שירות חדש, כאשר מבקשים לעשות שינוי אסטרטגי ובנסיבות נוספות. חברות ייעוץ אסטרטגי בישראל יכולות לספק את השירות הזה ושירותים אחרים נלווים ומשיקים. היתרון שלהן הוא בכך שהן פועלות במיקור חוץ ולמומחים שלהן יש ראייה מרחבית, ולרוב, כוללת יותר מזאת של מנהלי העסק.

מטבע הדברים, המומחים וביניהם: עורכי דין, כלכלנים, רואי חשבון ויועצים פיננסיים אחרים מכירים תחומי פעילות עסקיים מגוונים, מכירים את חוקי וכוחות השוק, את השינויים המתחוללים, את חוקי המס והינם, באופן כללי, בעלי ידע תיאורטי ומעשי רב. משום כך, הייעוץ יכול להיות מקיף וכזה המתבסס על תכנית עסקית מבוססת מחקרי שוק, סקרים, הכרת הלקוחות והתחרות הקיימת ועוד. תכנית עסקית מתאימה מאוד למיזם חדש והיא מספקת מבט כלכלי ופיננסי על הצפוי כמו גם העלויות הנדרשות להקמתו. בהיעדר תכנית מסודרת שהוכנה על בסיס הנתונים שהתקבלו על ידי מנהל העסק יכולים לרדת לטמיון מאמצים רבים, כמו גם, איבוד כספים ובזבוז זמן יקר.

ייעוץ אסטרטגי הנדרש לצורך ארגון מחדש יבדוק תחומים שונים בעסק דוגמת: תמחור מוצרים, פיתוח, אסטרטגיית פרסום ושיווק ועוד. התכנית שהוא יציג תיתן מענה לשאלות בוערות כמו: איך להגיע ללקוחות הנכונים במהירות האפשרית, איך מפחיתים עלויות בעסק, טיפים ועצות להסתגלות מהירה לשינויים בחברה ובקרב הלקוחות, ייעוץ לגבי השקת מוצרים ושירותים, ובאופן כללי, איך להימנע מטעויות לאורך כל הדרך. את זה הוא יעשה על ידי התווית מסלולים נכונים וגם המלצות על הדרך לבנות אותם. מומלץ להיעזר בחברה בעלת מוניטין בתחום.

 

הסדנאות שלנו