יד 2 זכיינות

אחת הדרכים המקובלות להיכנס לתחום העסקים, להחליף תחום עסקי באחר או בכלל להתפתח באופן עצמאי היא על ידי קבלת זכיינות מחברה בעלת מוניטין שאף מלווה אותך. לאיש עסקים בתחילת דרכו זוהי אפשרות נהדרת, במיוחד, אם הוא אוהב לעבוד בשיטה זאת. היתרון האדיר הוא באפשרות למכור מוצר או שירות בעל שם שיש לו ביקוש. במקרה כזה, קהל הלקוחות המצוי הוא רב והמכירות יכולות להגיע כבר בראשית הדרך. כאשר מדובר על יד  2 זכיינות הרי שכאן כבר יכולים לקבל סניף קיים ומוכר,  ובמקרים רבים, ניתן להיכנס אליו ולהמשיך לנהלו. אם אתם מעוניינים לחתום על חוזה זכיינות, חובה לקרוא ולבדוק קודם את כל הסעיפים.

כידוע, סניפים של חברות מוכרות, ובכלל זה, סניפי זכיינים פעילים ממוקמים במקומות הומי קהל ואטרקטיביים. בין אם זה בקניון מבוקש, ברחוב ראשי בעיר גדולה, במרכז מסחרי ועוד, בכל מקום כזה יש תנועת אנשים ערה. יותר מכך, הנהלות קניונים מעוניינות בעסקים אלו בזכות כוח המשיכה שלהם ובזכות היותם חנויות עוגן עבורם. כך, שההכנסות יכולות להגיע גם מלקוחות מזדמנים. זיכיונות ניתן למצוא בתחום המזון (בתי קפה, מסעדות, פיצריות, גלידות ועוד), הביגוד, ההנעלה, הרפואה, הסלולאר ועוד.

כל צד יכול להרוויח מהשותפות הזאת. הזכיין משלם לרשת סכום כסף ראשוני וחד פעמי עבור קבלת הזכיינות. בנוסף, שני תשלומים חודשיים שאחד מהם קבוע וניתן כתשלום עבור פרסום, ליווי עסקי ועוד, והשני, תמלוגים הנקבעים בהתאם למחזורי הכספים או על פי קריטריון מוסכם אחר. בנוסף, מתחייב הזכיין לרכוש את המוצרים מהרשת ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. הרשת מקבלת סכומים שונים לרשותה ופוטרת עצמה מניהול שוטף ומעיק של הסניף. יש צורך, כמובן, לעגן את כל ההסכמות בהסכם מסודר. מומלץ לכל זכיין לקבל ייעוץ וליווי מיועצים פיננסיים ומעורכי דין המתמחים בתחומי יד 2 זכיינות ובהסכמים הנערכים לגביהם.

 

 

הסדנאות שלנו