ייעוץ ארגוני

חברות וגופים עסקיים פועלים בתנאי תחרות קשה מול מתחרים. הם חייבים כל העת להיות יעילים מכל הבחינות ובין היתר, בתפעול השוטף. כל ארגון כזה רוצה לצמוח ולהצליח. תפקוד ארגון כזה נסמך בראש וראשונה על החומר האנושי הנמצא בו אבל גם על דרכי הפעילות בו. ייעוץ ארגוני הנעשה במיקור חוץ לומד את התנהלות הארגון על כל מחלקותיו ומנסה לגבש המלצת שיובילו בו תהליכי פיתוח וצמיחה. חלק מההמלצות יהיה להשאיר את האנשים הקיימים או חלקם ולהטמיע בהם את השינוי הנדרש. המלצות אחרות יכולות להיות הבאת אנשים רעננים ואיכותיים חדשים שיבצעו את השינוי.

ייעוץ ארגוני וליווי עסקי מוסר את ההמלצות, ובמקרים רבים, גם מפקח על יישומן. הוא ישים דגש על פיתוח שכבת ההנהלה בתכנית אישית על ידי השתלמויות ומינוי יועצים אישיים. פיתוח מנהלים מובילים ומצוינות ועוד. שכבה נוספת חשובה היא צוותי העבודה המניעים, למעשה, את התהליכים בעסק. כאן יושם דגש על פיתוח צוותים ארגוניים, הנחיית קבוצות עמיתים ועוד. תחום נוסף הוא בניית תהליכים והטמעתם. כאן יושם דגש על בניית צוותי משאבי אנוש והכשרתם. ביצוע סקרים בנושאי אבחון ארגוני ועוד.

ארגונים כיום מחפשים כל הזמן דרכים להגביר את הביצועים שלהם ולהישאר לפני המתחרים. בעזרת ייעוץ ארגוני עסקים יכולים לקבל יתרון על פני המתחרים באמצעות העסקת המרצים המבוקשים ביותר בשוק. באמצעות יועצים אלה, ארגונים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי התהליכים, המבנה ועניינים אחרים של הארגון שלהם שיכולים להוביל לשיפור הביצועים. ייעוץ ארגוני הוא תחום מתפתח כל הזמן, המכסה מגוון רחב של נושאים ופעילויות. מדובר במחקר והערכה של עובדים, סקרי עמדות, סדנאות בנושאים שונים לעובדים או מנהלים, ייעוץ ניהולי במגוון נושאים כמו מתן משוב, בניית צוות ועוד. על ידי ניצול הכישורים והמומחיות של יועצים ארגוניים, עסקים יכולים ליצור סביבה שבה העובדים שלהם מודעים יותר, פרודוקטיביים יותר ובעלי מורל גבוה יותר. השילוב של גורמים אלו מוביל לשיפור הביצועים הכוללים של הארגון.

החלק המעשי מתבצע בבניית סדנאות העשרה בנושאים שונים, ובין היתר, ניהול והנעת עובדים, אינטליגנציה רגשית, ניהול תקשורת בתוך הארגון ואל מחוצה לו, פיתוח מנהיגות שתוביל את העסק, חוסן בניהול ונושאים אחרים. ייעוץ ארגוני מגיע ממקום חיצוני, ולכן, המומחה לכך יכול לראות היטב את התמונה הכללית של התנהלות העסק. מנהלים מוכשרים, ככל שיהיו הפועלים בו באופן שגרתי, אינם יכולים לראות מתוך המערכת את הבעיות הקיימות בבהירות כזאת. לכן, חשיבותו של שירות זה. מה עוד, שמומחים לנושא ארגוני מכירים לעומק עסקים רבים ואת השוק, יכולים להצביע על ליקויים חשובים ולנסות לתקנם. אם אתם חושבים לקחת הלוואה ארוכת טווח לקניית בית, רכב, פתיחת עסק או כל דבר אחר אשר לבכם חושק בו אך בשביל להרשות אותו כנראה תאלצו לבקש עזרה מהבנק – שווה ללכת לייעוץ משכנתא, שם יוכלו לעזור לכם לתכנן את ההלוואה, את אופן התשלום ואת המלווה הטוב ביותר עבורכם.

הסדנאות שלנו