כמה עולה זכיינות חומוס אליהו

חומוס נחשב למאכל עממי מוביל בישראל, הוא אהוב מאוד על כל האוכלוסייה הישראלית לגווניה וגם על תיירים המגיעים לכאן. כל זאת בזכות היותו טעים, בריא, משביע וזול. לא פלא שהוקמו בארץ עסקים רבים המתמחים בייצור חומוס. אחד הפופולאריים ביותר הוא חומוס אליהו המחזיק סניפים רבים באזורי הארץ השונים ואף מוכן למסור סניפים אחרים לזכיינות. קבלת זכיינות מותנית בתשלום ראשוני וחד פעמי שאיננו מוחזר. יחד עם זאת, זכיין שניהל סניף ורוצה להעבירו הלאה יכול לבקש אף הוא סכום כסף עבור הפינוי הנקבע על פי אטרקטיביות המקום.

נשאלת השאלה: כמה עולה זכיינות חומוס אליהו? התשובה היא שהמחיר נקבע על פי גודלו, מחזור עסקיו השנתי, מיקומו ופרמטרים אחרים. סניף ותיק המוכר ומרוויח היטב יעלה סכום גבוה מחדש או מאחר שאיננו ממוקם היטב וכן הלאה. מעבר לסכום הראשוני יש שני סכומים חודשיים אותם יש להעביר לרשת. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים על פי אחוזים מהמכירות והשני הוא סכום קבוע המשולם עבור שירותי פרסום וליווי שמבצעת הנהלת הרשת. בנוסף, חייב הזכיין לרכוש את החומוס מהרשת, וכן, אמור לנהל את הסניף על פי מדיניותה.
הניסיון מוכיח כי סניף חומוס אליהו המנוהל היטב מרוויח סכומים נאים לבעליו, וכך, הוא והרשת נהנים מעסקה משותפת מוצלחת במיוחד.

צריך לזכור, כי מדובר על ניהול עסק לכל דבר ועניין. יש צורך להשקיע כספים רבים בהקמתו, ברכישת ציוד ועוד. כמו כן יש להעסיק עובדים, לקיים מערכת חשבונות שוטפת ולהקדיש זמן רב לאורך מרבית שעות היום. זכיינים רבים אוהבים שיטת עסקים זאת ומתרחבים על ידי קבלת סניפי זכיינות נוספים. כך הם מגדילים את הרווחים. מומלץ להיעזר ביועצים כלכליים המתמחים בתחום הזכיינות.

הסדנאות שלנו