כמה עולה זכיינות סופר פארם

סופר פארם הינה רשת בתי מרקחת מובילה בישראל והייחוד שלה הוא בתמהיל מוצרי קוסמטיקה, היגיינה, מוצרי צריכה, תרופות ללא מרשם ומוצרים נוספים שהיא מוכרת. יש לה הסכמי שירות עם קופות החולים המובילות למתן תרופות על פי מרשם. מכירותיה הן רבות ומתבצעות לקהל רחב של לקוחות שחלקו לקוחות שבויים. בגלל הסיבות הללו, ואחרות נוספות, מבקשים אנשי עסקים רבים להימנות על ציבור הזכיינים של הרשת.

אחד התנאים לקבל זכיינות מותנה בתשלום סכום ראשוני וחד פעמי. הסכום משתנה מסניף אחד למשנהו. נשאלת השאלה כמה עולה זכיינות סופר פארם? התשובה איננה החלטית מאחר והסכום תלוי בפרמטרים שונים ביניהם: מיקום הסניף, גודלו, מחזוריו העסקיים, רווחיו, הפוטנציאל שלו, הוותק ועוד. ניתן לקבל סניפים קיימים וכאן התמחור קל יותר. לחילופין, ניתן לפתוח חדשים שאין לגביהם מידע על כמות מכירות, וכאן יש צורך לקבל הערכות. בכל מקרה, השקעה כזאת נחשבת לטובה במיוחד כאשר הסניף גדל ומתפתח. אם מעוניינים למכור, אזי ניתן לקבל אותה חזרה מהזכיין הבא או אפילו לבקש סכום גבוה יותר. אם אתם פותחים עסק לטיפוח יופי, ציוד קוסמטי רפואי של רנובה הוא אופציה מצוינת להצעת טיפולי פנים. חברת רנובה מציעה מגוון ציוד קוסמטי רפואי שנועד לסייע בשיפור מראה העור בפנים, כולל קו מיצוק העור שלהם, המשתמש בתדרי רדיו ומיקרו-זרמים כדי להמריץ את ייצור הקולגן ולמצק את העור. הציוד של רנובה בטוח, קל לשימוש ומהווה אלטרנטיבה לא פולשנית לטיפולים קוסמטיים מסורתיים, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור לקוחות שעלולים להסס לעבור הליכים פולשניים יותר. על ידי מכשיר למיצוק עור הפנים, תוכלו להציע טיפולי פנים איכותיים שיוכלו לעזור ללקוחות שלכם להשיג את התוצאות הרצויות ולהשאיר להם תחושת ביטחון וסיפוק רב יותר מהמראה שלהם.

לקבלת זכיינות סופר פארם יש יתרון בזכות היכולת לשווק תרופות ולמכור מוצרים ברשת בעלת מוניטין ואישורים ממשלתיים ממשרד הבריאות. בנוסף, הרשת מעניקה ליווי, הדרכה וייעוץ. בנוסף לסכום הראשוני ישלם הזכיין שני סכומים חודשיים. הראשון אחוזים ממחזורי המכירות, והשני סכום קבוע בגין פרסום, ליווי עסקי, ושירותים נוספים. הוא מתחייב לנהל את הסניף על פי מדיניותה ולבצע רכש ממנה. הזכיין חייב לדעת כי יהיו לו הוצאות נוספות וכי הוא חייב לנהל את הסניף בצורה נאותה על כל המשתמע מכך. הרשת עצמה נהנית מסכומי כסף רבים ופטורה מניהול מעיק של הסניף. מומלץ להיעזר ביועץ עסקי המתמחה בנושא הזכיינות בעת עריכת המו"מ וההסכם.

הסדנאות שלנו