עלות זיכיון ריבר

ריבר הינה רשת גדולה המייצרת משקאות ומיצים מיוחדים. היא מתמחה שנים רבות בתחום והתפתחה מאוד. כיום יש לה סניפים ונקודות מכירה רבות במקומות שונים בארץ. הרשת מוכנה גם למסור סניפים למכירת מוצריה לזכיינים העומדים בקריטריונים ואשר המשא ומתן עימם הבשיל לכדי עסקה. קבלת זיכיון מותנה בתשלום סכום כסף שאיננו מוחזר ונשאלת השאלה: מהי עלות זיכיון ריבר?. התשובה, כמובן, תלויה ברווחיותו, במיקומו, בגודלו, בוותק שלו ובפרמטרים נוספים. סניף עובד המרוויח היטב יעלה, מטבע הדברים, יותר מסניף אחר שהוקם לאחרונה או שעדיין לא הוקם.

בנוסף לסכום הראשוני, מקבלת הרשת שני סכומים חודשיים קבועים. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים על פי אחוז מוסכם מהמחזורים החודשיים או על פי קריטריון אחר מקובל. סכום שני משולם עבור שירותי פרסום וליווי קבוע הנעשים על ידי הנהלת הרשת. היזם, כמובן, חייב לרכוש את המיצים והמשקאות המיוחדים והבריאים מהרשת, וכן, להפעיל את הסניף על פי מדיניות המוכתבת על ידה. הניסיון מוכיח כי סניף ריבר המנוהל היטב מרוויח סכומים נאים וכך שני הצדדים נהנים מהעסקה. העובדה היא, כי זכיינים רבים מקבלים לידיהם מספר סניפים וכך מתח הרווחים שלהם עולה.

קיימות הוצאות נוספות עבור שיפוץ ועיצוב העסק, רכישת ציוד וחומרי גלם וכדומה. בנוסף, יש לדעת כי מדובר בניהול עסק לכל דבר לעניין כולל הנהלת חשבונות, העסקת עובדים ועוד. יחד עם זאת, הפיתוי למכירת מוצר ממותג גדול, ולכן, רבים אוהבים לעבוד בשיטת הזכיינות. צריך עוד לזכור, כי סניפים של רשת ריבר בעלת המוניטין ממוקמים במקומות הומי קהל. הנהלת קניונים רואים בהם כחנויות עוגן מושכות קהל ומעדיפות אותן על אחרות. מומלץ להיעזר ביועצים פיננסיים המתמחים בנושאי הזכיינות. הם יסייעו בניהול משא ומתן, בעריכת הסכם ועוד ויספקו עצות מועילות.

 

הסדנאות שלנו