עסק חדש רעיון

פתיחת עסק חדש מסמלת עבור רבים כניסה לעולם עסקי שלא היה מוכר להם עד כה. הרצון הוא להקים עסק אשר יוכל לפרנס בכבוד את בעליו ואחד אשר יתרום רבות לסיפוק הנפשי ולהתפתחות העצמית. לעיתים, יש התלבטות בנוגע לסוג העסק ולתחום בו רוצים לפעול. ההתלבטות היא במקומה מאחר ומדובר על תחום שעומד להעסיק את המייסדים לתקופה ארוכה מאוד ואולי לכל החיים.  ניתן למצוא מספר רב של רעיונות. עסק חדש רעיון אחד יתאים, בסופו של דבר, ליזם שילך עליו בנחישות רבה. תהליך פתיחת עסק הוא לר תמיד דבר פשוט ולכן אנו ממליצים להיעזר במשהו מנוסה.

מומלץ למייסד העסק להקים אותו בתחום שיש לו בו ידע וניסיון מצטברים. בעולם תחרותי יש לאלמנטים הללו חשיבות רבה. בנוסף, מומלץ שיהיה לו כישורים לניהול עסק, וכן, חושים עסקיים. אדם שעסק בתחום בעבר כשכיר, כמנהל, או שלמד את הנושא היטב כולל התנסות מעשית, יצליח יותר לקדם את העניינים. כמו כן, צריך לאפיין את העסק, להכין תכנית עסקית, להחליט על רישומו כעוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ. לדוגמא: אדם שמחליט על שירותים לבית דוגמת: מיזוג אוויר, אינסטלציה, חשמל וכדומה יעדיף  להיות עוסק מורשה. אדם שעובד מהבית בעסק קטן ירצה להיות עוסק פטור אשר אינו גובה ומשלם מע"מ ואינו מוציא חשבוניות מס.

תחומים אחרים הם תחומי ההייטק ואדם עם רעיון ופטנט ירצה להקים חברה בע"מ ולגייס כספים למיזם שלו. תחומים נוספים מודרניים קשורים לכל נושא האינטרנט כולל כל השירותים הניתנים סביב מערכת מורכבת זאת. אנשים אשר רוצים דווקא לייצר יכולים לפתוח מפעלי מזון, ביגוד, יצור מערכות בקרה, ועוד. גם עבודות בניה נחשבות לעבודות יצרניות היוצרות יש מאין, ולצידן מקצועות רבים תומכי התעשייה הזאת. כך או כך, יש להקים עסק בדרך הנכונה ולנהלו היטב כדי להצליח.  אם אתם מעוניינים בהקמת עסק קטן או גדול משל עצמיכם, צרו קשר עם קובי לופו.

הסדנאות שלנו