זכיינות למכירה

כמעט כל רשת גדולה היום מציעה זכיינות למכירה. באמצעות זיכיון אנו עובדים כאדם פרטי תחת שמה של רשת קימת. אומנם העסק הוא פרטי, אך על היזם יהיה לעמוד בהתחייבות שונות לצורך השימוש בשמה של הרשת. את ההתקשרות מבצעים על ידי חתימה על חוזה זכיינות, אשר מחייב את היזם גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת ההתנהלות השוטפת בעסק לאחר שהוקם. יחד עם זאת הזכיין רשאי להשתמש בשם, בלוגו, במוצרים ובידע המקצועי הרב אשר קיים באותה רשת ואלו הם אמצעים יקרים מפז.

איך ניתן למצוא זכיינות מרשתות למכירה

קיימות היום בשוק מספר חברות מובילות אשר דרכן ניתן להתקשר עם הרשתות אשר מציעות זיינות למכירה. חברות אלו מלוות את היזמים לכל אורך הדרך, החל משלב הברורים והענקת כל המידע המקדים הדרוש ועד לשלב חתימת החוזה וההקמה עצמה. שירותים נוספים אשר ניתנים על ידי חברות המתמחות בתחום הזכיינות הם:

  • מציאת מיקום אסטרטגי לעסק
  • ניסוח התוכנית העסקית
  • ייעוץ בכל הנוגע לכדאיות העסק החדש
  • סיוע משפטי
  • חשיפה לאופציות מימון אפשריות
  • שימוש בקשריה של החברה עם השוק והרשתות

חברות אלו למעשה מעניקות סיוע וייעוץ מקצועי בכל שלב ושלב בדרך לרכישת הזכיינות והגם בהמשך בנוגע לניהול השוטף. מדובר באנשי מקצוע ותיקים אשר בקיעים בכל הפרטים בתחום. רכישת זכיינות היא אומנם מהלך מורכב אך ניתן לביצוע והפוטנציאל הכלכלי שלו אדיר במידה ומבצעים אותו בצורה מקצועית ניתן לזכות בהזדמנות עסקית להצליח .

פרטים לידיעה

ישנם כמה פרטים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מחפשים זכיינות למכירה, יש להכיר את הרשת, לערוך תכנית עסקית, לבחון לעומק את הכדאיות, להשיג מימון לבדוק את הסכם הזיכיון ועוד'. בכדי להבטיח לעצמם את מימוש הפוטנציאל האדיר שברכישת זכיינות, פנו לחברה מקצועית אשר תבצע את התהליך ביחד אתכם.

הסדנאות שלנו