יועץ עסקי מומלץ

בעלי עסק רבים מתמקדים בניהול השוטף של העסק ולא תמיד מקדישים מחשבה לפיתוחו. לעיתים, נוצרים מצבים בהם העסק נתקע ואינו מתפתח עקב גורמים שונים. אין די מכירות, הפרסום אינו מתאים, נוצרות מגמות חדשות בפלח השוק, נכנסים מתחרים אגרסיביים ועוד. התוצאה היא נטישת לקוחות, ירידה במכירות וברווחים וכדומה. במקרים רבים, יש סכנה מוחשית ליציבות העסק וסכנה חמורה יותר, להתפרקותו. במקרים מתוארים אלו אלו, ואחרים נוספים, כדאי לעשות פסק זמן ולפנות לקבלת ייעוץ עסקי היכול להעמיד את העסק על רגליו. גם כאשר אתם מתעניינים בזכיינות למכירה מומלץ להיעזר ביועץ עסקי.

יועץ עסקי מומלץ יכול להאיר לבעל העסק נקודות חשובות שאין הוא מודע להן. הוא מגיע מתחום בו הוא מתמחה ויכול להסתכל על העסק מנקודת מבט חיצונית. הוא מכיר את פלח השוק בו פועל הלקוח, מכיר את מגמות השוק, יודע איך לפרסם, ויכול להציע דרכים יצירתיות לפיתוח עסקי שונה ואשר אנו מגיע מפעילות סטנדארטית של שיווק ומכירות. יועץ עסקי מנוסה יכול להצביע על נקודות לשימור ונקודות שלעיתים חסרות בעסק, כמו איפיון נכון, קריינות מקצועית לעסק או התנהלות יעילה יותר מול הצוות הקיים. פיתוח עסקי כזה מגיע ממקום של שיתופי פעולה, מיזוגים ורכישות, יזמות, זכיינות ועוד. אלו הן דרכים שונת הזרות לבעל עסק ויש צורך לתכננן היטב ולעשותן בצורה הטובה ביותר בהדרכת היועץ.

ייעוץ עסקי אחר יכול להינתן בעת הקמת עסק קטן חדש, רכישת אחר קיים, בקבלת זכיינות למותג ידוע ובנסיבות אחרות נוספות. כל תהליך ייעוץ עסקי מסודר ורציני כולל בתוכו הכנת תכנית עסקית אשר במסגרתה יותוו מתווים הכרחיים לקידום/פתיחת העסק. היא תכלול תכניות פיננסיות וכלכליות, הערכות לתקציבים נדרשים לשם יישום התכנית. הערכות לתזרים מזומנים חדש שיגיע עקב השינויים, וכן, הערכה לרווחים הנגזרים ממנו. היועץ יפעל יד ביד עם בעל העסק ויכוון אותו לביצוע הפעולות הנחוצות. הוא יכול להמליץ גם על עורכי דין, רואי ומנהלי חשבונות ומומחים אחרים היכולים לתת כתף.

הסדנאות שלנו