ליווי עסקי

שירותי ליווי עסקי נועדים לצורך הקמת עסק חדש או בכדי להוביל עסק קיים לצמיחה כלכלית. הם נועדו לעזור לאנשים להבין איך פותחים עסק. מלווה עסקי הוא איש מקצוע או חברה אשר פועלת על ידי מספר אנשי מקצועי, בעלי ידע וניסיון רב בתחום העסקי והמסחרי. אלו גורמים אשר יודעים לנתח באופן מדויק מהם המטרות העסקיות של העסק ולהוביל אותו בדרך הנכונה לצורך הגשמתן. פנייה לשירותיהם של מלווים עסקיים תתרום באופן משמעותי לכל עסק, בין אם מדובר בעסק קטן או בחברה גדולה. יועץ מקצועי מנוסה יוכל לסייע לשנות את פני הדברים באופן משמעותי, לשפר וליעל תהליכים וכן, להכתיב פעולות ניהוליות ושיווקיות שיש לבצע בעסק בכדי להוביל אותו לצמיחה.

זכיינות בישראל

תרומתו של הליווי העסקי

יועץ לעסקים עסקי יערוך היכרות מעמיקה ויסודית בכל ההיבטים הקשורים להתנהלותו של העסק בפועל. לאחר מכן היועץ יגבש את המטרות שיש להשיג לצורך תיקון הבעיות הקיימות בכל עסק באופן ספציפי. כמובן שלצורך השגת מטרות אלו יהיה על בעל העסק לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם היועץ העסקי, הרי שתפקידו של היועץ הוא להציג את התמונה הכוללת ולגבש תכנית הבראה, אך הוא אינו יכול לבצע שום פעולה ללא שיתוף פעולה מעשי מצד בעלי העסק. הנחיות העבודה מטעם המלווה העסקי מוגדרות מתוך הבנה מעמיקה של צרכי העסק ובהתאם לכך מוגדר התהליך אשר יש לבצע לצורך השגתם של צרכים אלו. חשוב להבין שמלווים עסקיים הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים בתחום ותרומתם לצמיחת העסק יכולה להיות גדולה מאוד, במקרה ואכן ממלאי אחר עצותיהם.

עסקים אשר מצליחים ליישם הלכה למעשה את הפעולות שהוגדרו על ידי המלווה העסקי לצורך שיפור תהליכי העבודה בעסק, יבחינו עם הזמן כיצד הדברים משתנים לטובה והתוצאות לא יאחרו להגיע.

 

 

הסדנאות שלנו