סניף קופיקס למכירה

חברת קופיקס הכניסה לשוק מכירות הקפה בישראל משב רוח מרענן. החברה החליטה ללכת על מודל של מכירות קפה במחירים נמוכים בהרבה מאשר אלו הנמכרים בבתי קפה אחרים. לחברה יש סניפים רבים בארץ שחלקם הינם בבעלות הרשת ואחרים ניתנים כזיכיון. אנשים אשר מעוניינים להיכנס למיזם עסקי עם הרשת יכולים לחפש ולמצוא סניף קופיקס למכירה. כאשר הם הופכים לזכיינים של קופיקס הם מקבלים לידם מותג מוכר בארץ שהביקוש אליו הינו גבוה. בנוסף, הסניף יהיה ממוקם במקום מרכזי שמגיעים אליו לקוחות רבים בפוטנציה. הנהלות קניונים מעדיפים להשכיר חנויות לרשתות מובילות. כך, הן מקבלות חנויות עוגן אשר מושכות קהל לקוחות שבויים.

שיטת הזכיינות הינה שיטה יעילה אשר, במרבית המקרים, מתאימה לאנשי עסקים בראשית דרכם ולאנשים אשר רוצים ומסוגלים לעבוד תחת הנחיות של רשת מובילה. היתרונות עבורם ברורים. בנוסף למותג הם זוכים לליווי צמוד אשר מכשיר אותם לנהל את הסניף שבו בחרו. הם ישתלמו באחד הסניפים המובילים ויצברו ידע רב. הזכיינים משלמים לרשת תשלום חד פעמי עבור הזיכיון, ובנוסף, תשלומים חודשיים הנגזרים ממחזור המכירות. תשלום חודשי נוסף קבוע הוא עבור שירותי פרסום ארציים וליווי שוטף שניתנים על ידי הרשת. אנשים אשר מעוניינים בזכיינות קופיקס צריכים לפנות לרשת קופיקס לקבלת אישור לזכיינות.

בעל הסניף מחויב לרכוש את המצרכים ואת הקפה מהרשת וכאמור, חייב לעבוד בהתאם למדיניותה. סניף הממוקם במקום מרכזי טוב והמנוהל היטב יכול להניב רווחים נאים לבעלים. כאשר שני הצדדים מרוויחים אז המצב הינו אידיאלי. כל זכיין צריך לזכור כי מדובר על פתיחת עסק לכל דבר. ההשקעה הכספית בהקמת הסניף ובעיצוב, וכן, ההוצאות על רכישת ציוד וחומרי גלם היא עליו. בנוסף, הוא חייב להעסיק עובדים, לנהל מערכת חשבונות על פי החוק וכדומה. מומלץ להיעזר ביועץ עסקי המתמחה בתחום הזכיינות.   אם אתם מחפשים זיכיון למכירה של רשת קופיקס, ורוצים לדעת שאתם עושים בחירות נכונות, פנו אלינו לעזרה.

הסדנאות שלנו