עלות הקמת תחנת דלק

כמות המכוניות המתווספת על כבישי הארץ עולה משנה לשנה. בעלי מכוניות צורכים שירותי רכב שונים שהחשוב ביניהם הינו אספקת דלק. תחנת דלק היא איפה סוג של עסק תוסס אשר, לרוב, פעיל 24/7. תחנות דלק מובילות הממוקמות על צירים מרכזיים ובמקומות אטרקטיביים מסבים לבעליהם הכנסות ורווחים נאים, כאשר המוצלחות מוכרות לפחות 500000 ליטר לחודש. אם להוסיף למכירת סוגי הדלק והשמנים השונים את כל חנויות הנוחות הנמצאות בהן ואת המבנים שאותם ניתן להשכיר ליזמים ועוד, הרי שההכנסות רק עולות. לרכבים להשכרה זולים יש ביקוש רב וזוכים כעת לביקוש גדול יותר מאי פעם בגלל הגידול האחרון בתחבורה הפרטית. היה ברור שאנשים עוברים מתחבורה ציבורית לפרטית, ולכן הצורך ברכב גדל.

עסק כזה הינו נוח, יחסית, לתפעול אותו וסיבה זאת ואחרות נוספות תורמות לכדאיות של הקמת תחנת דלק באזור מבוקש. סוג של עסק כזה יהיה פעיל כל העת ואין סכנה רבה לכך שהוא לא יניב רווחים קבועים או, חלילה, יקרוס. נשאלת השאלה מהי עלות הקמת תחנת דלק ואיך ניתן לממש רצון להקים אחת כזאת? העלויות נחלקות למספר קטגוריות. ראשית, יש לרכוש את השטח, לאחר מכן, להקים את המבנים, ולבסוף את כל ציוד הפעלה, ובכלל זה, מכונות התדלוק היקרות, יחסית. רוצים להקים תחנת דלק ותיתם כמה עולה לפתוח תחנת דלק? פנו אלינו ונעזור לכם

עלות השטח תלויה במיקום ויכולה להיות גבוהה מאוד. תחנה עירונית תשרת לרוב כלי רכב פרטיים בלבד והשטח הנדרש יהיה קטן ביחס לתחנות דלק אשר ממוקמות בשולי העיר או בדרכים ראשיות אשר מתאימות גם לכניסת משאיות. ככל שהתחנה גדולה יותר יהיה ניתן להקים מבנים רבים יותר אשר מיועדים למסעדות, חנויות נוחות ועסקים אחרים. בנוסף, יהיה צורך במיכלי תדלוק הטמונים בקרקע. ככל שיהיה צורך במשאבות רבות יותר, כן תתווספנה עלותן, כאשר כל אחת מהן יכולה להגיע עד לאלפי דולרים (בהתאם לסוג). מעבר לכך, יש צורך באלמנטים שונים לבטיחות בהתאם לתקנים הנקבעים על ידי הרשויות האחראיות על שמירת איכות הסביבה. ניתם לרכוש זיכיון לתחנת דלק של חברה מוכרת ולפתוח תחנה עם שם מוכר לציבור.

 

 

הסדנאות שלנו