זכיינות ריבר

אנשי עסקים רבים רוצים לקבל לידם זכיינות של רשת פופולארית. רבים מעדיפים דווקא בתחום המזון הבריא. זכיינות ריבר עונה בדיוק על הצרכים הללו. הרשת מציעה מגוון רחב של ארוחות ומשקאות אשר מורכבים ממרכיבים טבעיים. לרשת יש סניפים הממוקמים במועדוני כושר, קניונים ומרכזי ערים. היא מציעה ליזמים אשר אוהבים את התחום לרכוש זיכיון וליהנות משפע של יתרונות הנלווים אליו. אנשי עסקים בתחילת דרכם יכולים לקבל מעטפת מקיפה של הרשת ויתרון חשוב לא פחות, אפשרות למכור מוצרים מבוקשים כבר בראשית הדרך.

זכיינות ריבר נמכרת בתנאים מסוימים. היזם משלם עבור קבלתה סכום ראשוני וחד פעמי שאינו מוחזר, בנוסף, שני סכומים חודשיים. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים על פי אחוזים מהמחזור החודשי, וכן, סכום קבוע עבור פרסום, ליווי תמיכה ועוד. בנוסף, הוא מתחייב לרכוש את המוצרים מהרשת עצמה ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. מעבר לכך, הוא חייב לדעת כי יהיו לו הוצאות נוספות בגין הקמת סניף, רכישת ציוד וחומרי גלם, וכדומה. מדובר, בסך הכול, על ניהול עסק לכל דבר, ולכן, הוא יצטרך להקדיש לו זמן רב, להעסיק עובדים, לנהל מערכת חשבונאית מסודרת וכדומה.

הרשת עצמה מספקת תמיכה. סניפים שלה ממוקמים במקומות הומי קהל ומשום כך, הם ייהנו גם מלקוחות מזדמנים המגיעים לאזור ונכנסים לרכוש מוצרים. הרשת נהנית מכספים המגיעים אליה, וכן, פטורה מניהול מעיק של סניף מורכב. הניסיון מלמד כי סניף זכיין המנוהל היטב מקנה רווחים לשני השותפים, ובמקרה כזה, יתמשך החוזה לאורך זמן ואף עשוי להתרחב. שוק מוצרי הטבע מתרחב כל העת והסיכוי להגדלת מחזורים גדל לאורך זמן. מומלץ להיעזר ביועצים כלכליים ומשפטיים המומחים בנושא. הם יסייעו במשא ומתן, בהכנת ההסכם ובאופן כללי. בליווי הלקוח.

הסדנאות שלנו