העסקים הכי רווחיים בישראל

כל מי שרוצה לפתוח עסק בישראל צריך לערוך בדיקות רבות ואחת השאלות הראשונות שיש לשאול היא אלו עסקים נחשבים לרווחיים בישראל? קיימים עסקים רבים אשר ניתן לומר עליהם כי הם מרוויחים מאוד. כאשר מדברים על רווחיות אזי נשאלת השאלה איך מודדים את ההצלחה. התשובה היא על פי ממוצע רווחים של מספר שנים. מאחר ועסק רווחי בשנה מסוימת יכול להתדרדר בשנה הבאה וכן הלאה. רווחיות היא גם עניין יחסי. עסק גדול יכול להרוויח הרבה אבל ביחס להיקף הפעילות מדובר על אחוזים ספורים. לעומתו עסק הנשען על אדם אחד ללא הוצאות רבות מרוויח הרבה ובאחוזים גבוהים.

 

ככלל, עסק מרוויח הינו עסק אשר מוכר בכמויות גדולות, במחירים גבוהים, יחסית, ויש לו הוצאות נמוכות. כך, שולי הרווח שלו הופכים להיות גדולים. העסקים הכי רווחיים בישראל הם עסקים בתחומים מסורתיים דוגמת ביטוח, פינטק המשלב בין טכנולוגיה לפיננסים, מוצרי קוסמטיקה טבעיים, מעבדות לתיקון טלפונים סלולאריים ושיווק מוצרים נלווים, עסקי אינטרנט המתמקדים בשיווק מתקדם, עסקים בנושאים חברתיים וכדומה. לכולם יש ביקוש, חלק מהם חדשני ומושך עניין ואין בו תחרות רבה מצד עסקים אחרים, הם ללא הוצאות רבות מדי ועוד.

 

כל מקים עסק חייב להקימו על בסיס שלושה שלבים, אפיון העסק, הכנת תכנית עסקית והגדרתו ורישומו ברשויות. בעל עסק קיים המעוניין להתפתח לנישות נוספות חייב בתכנית עסקית המספקת לו מבט פיננסי וכלכלי על התחום אליו הוא נכנס. בנוסף, כדאי להכיר את התחום ברמה גבוהה מאוד ולאהוב אותו. חוש עסקי מפותח ויכולות ניהול נדרשים אף הם. מומלץ מאוד לקבל ייעוץ ממומחים ויועצים עסקיים בעלי מוניטין בתחום. הם יכולים לספק מידע מעודכן ונכון ולבצע מטלות שונות עבור היזם.

הסדנאות שלנו