הקמת עסק פרטי

רבים מהאנשים חולמים להקים עסק משל עצמם אותו הם ינהלו על פי רצונם. הקמת עסק פרטי כזה הינו צעד משמעותי ביותר וחייבים לעשותו היטב ועם תכנון מסודר. יש צורך לבחור בתחום אותו אוהבים ואשר יש לגביו ניסיון קודם. רצוי כשכיר או כמנהל בעסק דומה. כמו כן, רצוי שיהיה מבוקש ובעל פוטנציאל לעתיד על מנת שיהיה ניתן למכור בכמות רבה. כדאי שליזם יהיה חוש עסקי ויכולת ניהול. בנוסף לכל, יש לעשת את התהליך בשלושה שלבים עוקבים שהם: אפיון העסק, הכנת תכנית עסקית והגדרת העסק והיקפו ורישומו ברשויות המתאימות. אם מעוניינים לקלב שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי? פנו עוד היום לחברה שלנו.

אפיון העסק כולל בחירת תחום העיסוק וקהל היעד. הדבר יכול להיות מתן שירותים או ייצור. בנוסף, יש לבחור שם הולם, את המקום ממנו מרכזים את הפעילות, הערכת והכנת ההון ההתחלתי הנדרש ועוד. תכנית עסקית חייבת להיות מותאמת והיא מספקת את המבט הפיננסי והכלכלי ומתן הערכות לעלויות הקמה, הוצאות פרסום והוצאות נוספות, תזרים מזומנים. צפי הכנסות ורווחים ועוד. השלב השלישי והאחרון הינו הגדרת ישות העסק. ניתן לבחור בין חברה בע"מ, עוסק מורשה ועוסק פטור. לכל ישות יש יתרונות וחסרונות והבחירה נעשית על פי צרכי העסק, רצון וטעם הבעלים וכדומה. אם אתם מעוניינים בהקמת עסק מזון או כל סוג אחר של עסק אתם יכולים להיעזר בחברה שלנו.

עסק פרטי יכול להיות מנוהל מהבית וכאן הישות המתאימה היא עוסק פטור, לעומת זאת, חנות מכולת שכונתית, למשל, היא, לרוב, עסק גדול יותר וכאן ניתן לבחור בעוסק מורשה. יזמים בעלי חזון הרוצים להקים עסק היכול להתפתח למימדים גדולים עשויים להקים חברה בע"מ וכדומה. אנשים העושים דרכם לראשונה חייבים לקבל ייעוץ ממומחים בתחום. יועצים כלכליים ועסקיים, רואי חשבון ועורכי דין בעלי מוניטין הם הדמויות המקצועיות שניתן לסמוך עליהם. הם יכולים להכין תכניות עסקיות, לערוך הסכמים, ובאופן כללי, ללוות כל יזם.

 

 

 

 

הסדנאות שלנו