זכיינות מקדונלדס בישראל

חברת מקדונלדס נחשבת לאחת מחברות המזון המוכן הפופולאריות בעולם ובישראל. החברה מנהלת סניפים רבים בעצמה, ויחד עם זאת, גם מעניקה זיכיונות ליזמים אשר עומדים בקריטריונים שלה. הם ניתנים באזורים שונים של הארץ. זכיינות מקדונלדס בישראל ניתנת לטווח ארוך ובמידה וההסכם מתבצע היטב אזי הוא יכול להיות מוארך הלאה והלאה. שני הצדדים מתחייבים לקיים תנאים שונים וכל ההסכמות מעוגנות בחוזה מסודר אשר נערך על ידי יועצים משפטיים. מומלץ ליזם לקבל ייעוץ ממומחה לתחום בעת קיום המשא ומתן והכנת ההסכם.

היזם רוכש את הזיכיון בתמורה לסכום חד פעמי שאינו מוחזר. בנוסף, הוא משלם לרשת שני סכומים חודשיים. הראשון תמלוגים בנקבעים על פי אחוזים ממחזורי עסקים או על פי קריטריונים אחרים. בנוסף, סכום קבוע עבור פרסום, ליווי וסיוע לוגיסטי ועוד. בנוסף לכך, הוא מתחייב לנהל את הסניף על פי הנחיות הרשת, וכן, לרכוש ממנה את המוצרים. כמובן, שהתפריט המוצע יהיה על פי התפריט הראשי של הרשת. הרשת עצמה מרוויחה סכומי כסף ניכרים ואיננה מעורבת בניהול הסניף.

זכיינות מקדונלדס בישראל מקנה, איפה, זכות לממכר מוצרי מזון ידועים והדבר מהווה יתרון אדיר לכל עסק. כמו כן, הסניפים ממוקמים במקומות הומי קהל דוגמת: קניונים ידועים, רחובות ראשיים, מרכזים חשובים ועוד, כך, שבעל הסניף יכול ליהנות גם מקליינטורה מזדמנת הנוספת לקבועה. הנתונים המסחריים מוכיחים כי כל סניף מקדונלד המנוהל היטב מרוויח סכומי כסף נכבדים, כך, ששני הצדדים נהנים. הזכיין חייב לדעת כי הוא מקבל על עצמו התחייבות רבה. יש צורך להשקיע כספים נוספים בהקמת הסניף, ברכישת ציוד וחומרי גלם, וכן, לנהלו היטב כולל העסקת שכירים, ניהול חשבונות וביצוע מטלות נוספות נדרשות כמו בכל עסק אחר.

הסדנאות שלנו