ייעוץ וליווי עסקים קטנים

כל עסק קטן, בינוני או גדול פועל בתנאי תחרות קשים מול אחרים המתחרים בו באותה נישה. כל עסק חייב להיות מנוהל על הצד הטוב ביותר על מנת להצליח במטרתו העיקרית שהיא הכנסת רווחים. בעלי עסקים מתמקדים בניהול השוטף של העסק ולא תמיד מקדישים מחשבה ומאמץ לפיתוח, לשדרוג ולהתפתחות טבעית. נושא חשוב אחר שיש לתת עליו את הדעת הוא התמודדות מול הרשויות ובעיקר מס הכנסה. כאן יש צורך להכיר את כל נושא המיסוי כדי להגיע לתשלום מס מופחת ככל שהחוקים מאפשרים. בכל המקרים, הללו, ואחרים נוספים, יש צורך בקבלת ייעוץ מיועצים אשר מתמחים בכל הנושאים והנישות הללו.

 

ייעוץ וליווי עסקים קטנים הוא צורך במצבים שונים. בעת הקמת העסק, בעת ניהולו השוטף, כאשר הוא נמצא במשבר עקב נסיבות שונות ואפילו כאשר הוא משגשג ומצליח. יועץ חיצוני מכיר היטב את השוק הכללי, מקבל כל העת דיווחים על הנעשה בו, קורא דו"חות של אנליסטים ומתמצא היטב בסביבה העסקית. הוא יכול להביט על העסק מנקודת מבט חיצונית ויכול לראות את ההתנהלות הכללית שלו, יודע לזהות תקלות ובעיות ויכול לייעץ ממקום אחר. וזאת להבדיל מבעל העסק. כמו סטודנט שסיים בהצלחה קורס שפת גוף וכעת יודע לזהות אצל אנשים דפוסי התנהגות שליליים, כך גם יועצים עסקיים מוסמכים יודעים על פי המצב בעסק לזהות איזה תחומים צריכים חיזוק ושיפור ואילו מהם ניתן לשמר.

 

בנושאי מס הכנסה הוא יכול להקטין עד למינימום האפשרי את תשלומי המס, לנצל חוקים המאפשרים להקדיש חלק מההון הנצבר לפיתוח, לבניית מוצר חדש ועוד. בעסק קטן יש חשיבות רבה לצמצום מקסימאלי של הוצאות ויועץ מתאים יכול להמליץ איך לעשות זאת. כל העצות הללו מוכוונות למטרה עיקרית אחת שהיא הגדלת שורת הרווח. יש חשיבות לצבירת הון שעשוי להועיל בעת משברים ומצבים שונים. ייעוץ וליווי עסקים ממקסם את היכולת להוציא את המיטב מכל סוג עסק. מומלץ לקבל שירות מיועץ עסקי בעל מוניטין.

הסדנאות שלנו