תהליך פתיחת עסק

אחד הצעדים הראשונים והחשובים בתהליך פתיחת עסק הוא התנהלות כלכלית נכונה. לעיתים קרובות פעילות זו תקבע את גורלו של העסק והדבר נכון עבור כל סוגי העסקים. התנהלות נכונה מהווה מפתח להצלחת העסק בעתיד ומשפיע באופן ישיר על כל התחומים של קיומו. אחד התחומים שלא כדאי לחסוך בו בעלויות הוא פנייה לקבלת שירותי ייעוץ וליווי מקצועי מאנשי מקצוע מתחומי הכלכלה, יועצים עסקיים וייעוץ משפטי. יועצים אלו יובילו אתכם לקראת הדרך הנכונה לפתוח עסק חדש וכיצד לנהל אותו בפועל לאחר שיוקם וכמובן שכפועל יוצא מכך יחסכו לכם עלויות מיותרות הנובעות מניהול לקוי וביצוע טעויות הנובעות מחוסר ידע מקצועי.

הקמת רשת זכיינות

לצורך פתיחת עסק מצליח יש להגדיר תכנית עסקית מסודרת

כידוע לכל ביצוע הדברים בפועל שונה מאוד מתכנון הרעיון הראשוני. חשוב להגדיר ולתכנן בקפידה כיצד להוציא לפועל כל רעיון עסקי. תכנית עסקית טובה מגדירה באופן יסודי את כל הצעדים שיתבצעו לצורך פתיחת העסק קטן או גדול, הקמתו וניהולו. תכנית עסקית מאגדת בתוכה את הרעיון והחזון של העסק החדש, יחד עם הייעוץ העסקי והמקצועי. בכדי לנסח תכנית עסקית טובה הפנייה לאנשי מקצוע היא הכרחית.

שלב הקמת העסק הוא במקרים רבים השלב שבו גם ייקבע גורלו של העסק. בשלב זה בונים את כל הבסיס והיסודות עליהם יושתת העסק בכדי שיניב רווחים ויהיה בעל פוטנציאל לצמוח ולהתפתח. לא כולנו נולדנו אנשי עסקים וזה מובן לחלוטין שלא ימצאו בידיו של יזם חדש כל התשובות והכלים הדרושים לצורך ביצוע ותכנון תהליך הקמה באופן מקצועי. בדיוק לשם כך קיימים יועצים עסקיים אשר יודעים בדיוק כיצד ניתן להוציא לפועל רעיונות עסקיים. יועצים אלו מלווים את היזם בכל השלבים הקריטיים של ההקמה וידעו כיצד לקרא את המפה בכדי לייעץ לו מאילו טעויות יהיה עליו להימנע. לקיחת יועץ לעסקים  זהו דבר מומלץ מאוד.

הסדנאות שלנו