זיכיון לפיצה

המטבח האיטלקי תופס מקום נכבד בתפריט הישראלי, ולמעשה, בתפריט של מרבית אוכלוסיית העולם. הפיצה היא המאכל האהוב והנמכר ביותר שבמטבח האיטלקי, וזאת סיבה טובה מאוד לנסות ולקבל זיכיון בתחום. זיכיון לפיצה מבטיח מכירת מוצר אהוב וטעים אשר ניתן למכור אותו כאוכל רחוב שלוקחים עימו לדרך,  כהזמנות לבתים וכמובן, גם בישיבה במסעדה. פיצה של רשת ממותגת תבטיח לכל מי שמוכר אותה יתרון רב על פני מתחרים אחרים בתחום. זכיינות מזון מהיר כמו פיצה יכולה להיות רווחית מאוד.

אנשים אשר חוששים להיכנס לתחום העסקים לבד יכולים לנסות לרכוש זיכיון לפיצה. כך, הם יגלשו בצורה חלקה יותר לתחום כאשר הם מקבלים ליווי והדרכה מהרשת. הם ישתלמו בהכנת פיצה ומאכלים אחרים, יגיעו לסניפי הרשת ויחוו שם מקרוב את כל העבודה הנדרשת, ומעל לכל, יקבלו מותג אשר שמו הולך לפניו. כך, הם יוכלו למכור ולהרוויח כבר בתקופה  הראשונה להקמת העסק. יותר מכך, קניונים מבקשים לאכלס אצלם סניפים של רשת פיצות מוכרת מאחר והם מהווים חנויות עוגן המושכות קהל שבוי וקבוע.

תמורת הליווי וקבלת הזיכיון ישלם הזכיין סכום ראשוני וחד פעמי שלא מוחזר. בנוסף, הוא ישלם סכום חודשי כתמלוגים הנקבעים על פי המחזורים הכספיים או בשיטה אחרת, וסכום נוסף עבור שירותי פרסום ושירותים אחרים אותם הוא מקבל מהרשת. הוא מתחייב לרכוש את המוצרים וחומרי הגלם אצלה ולהתנהל על פי הקריטריונים שהיא מכתיבה. הניסיון מלמד כי חנות הממוקמת במקום טוב והמנוהלת היטב מגיעה למחזורי רווח יפים מאוד. כך, שכל הצדדים לעסקה נהנים. הזכיין צריך לדעת כי מדובר בהקמת עסק חדש על כל המשתמע ממנו. יש צורך, להיערך לכך מבחינה לוגיסטית, כספית, מנהלית ולהתנהל על פי הוראות החוק. מומלץ להיעזר ביועץ עסקי בעל ניסיון בתחום בעת  המשא ומתן לקבלת הזכיינות. אם אתם בעניין של הקמת עסק מזון בזכיינות או עצמאי, תנו לנו לעזור לכם.

הסדנאות שלנו